Blinde ScrapKaart juli
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blinde ScrapKaart juli
Zo hier komt hij, neem een kaart van 15x10 cm en leg hem met de lange kant onder, voor je. Snij dan van designpapier een vierkant van 9 x 9 cm en plak dat ongeveer 4 cm van de linkerkant af op je kaart. Snij dan een strook papier van 2.5 x 9 cm en plak dit in het midden van het vierkant. Snij 2 evengrote cirkels doorsnede ongeveer 4 cm en mat deze allebei op een effen ondergrond.
Plak dan de eerste cirkel ongeveer half over de strook papier van 2.5 x 9cm. Plak daar de tweede cirkel voor 1/3 deel overheen naar de linkerkant van je kaart. Maak met ene stukje lint ene strikje wat je op die bovenste cirkel plakt. Dan neem je 5 strookjes designpapier van 1.5 cm breed bij 2.5 en snij hier vlaggetjes van. Plak deze vlaggetjes dan rechts van de strook van 2.5 bij 9 cm. Als laatste maak je een stippellijn ongeveer een halve cm van de hele kaart.
Veel suc6 met deze blinde scrapkaart.
O, ja je kan hem t/m zondagavond de 28ste uiterlijk 24.00 uur, doormailen naar stampidoe@planet.nl
Plak dan de eerste cirkel ongeveer half over de strook papier van 2.5 x 9cm. Plak daar de tweede cirkel voor 1/3 deel overheen naar de linkerkant van je kaart. Maak met ene stukje lint ene strikje wat je op die bovenste cirkel plakt. Dan neem je 5 strookjes designpapier van 1.5 cm breed bij 2.5 en snij hier vlaggetjes van. Plak deze vlaggetjes dan rechts van de strook van 2.5 bij 9 cm. Als laatste maak je een stippellijn ongeveer een halve cm van de hele kaart.
Veel suc6 met deze blinde scrapkaart.
O, ja je kan hem t/m zondagavond de 28ste uiterlijk 24.00 uur, doormailen naar stampidoe@planet.nl
Re: Blinde ScrapKaart juli
Graag gedaan en veel pelzier je hebt tot volgende week zondagnacht de tijd:lol!:Els schreef:Ik sla hem ff op en dan kan ik hem nog wel maken.
Alvast bedankt.
Ik dacht korte omschrijving dus zo gemaakt maar loop beetje vast met de vlaggentjes
hihihi maar ff laten bezinken

Qubia- Registration date : 07-09-12
oh wat goed ben je er alweer aan begonnen Sylvia, knap hoor en is het al gelukt?Qubia schreef:Ik dacht korte omschrijving dus zo gemaakt maar loop beetje vast met de vlaggentjeshihihi maar ff laten bezinken
scrapalida schreef:oh wat goed ben je er alweer aan begonnen Sylvia, knap hoor en is het al gelukt?Qubia schreef:Ik dacht korte omschrijving dus zo gemaakt maar loop beetje vast met de vlaggentjeshihihi maar ff laten bezinken
Ja ik heb de vlaggentjes vast zitten

Qubia- Registration date : 07-09-12
Ben benieuwd hoe die is geworden en nu moeten we wachten tot de 29 ste.
De mijne is ook verzonden.

De mijne is ook verzonden.
oh leuk Els is ook al klaar, ik heb em gisteren gemaakt, vond em wel wat kaal
, ik heb er dus later nog maar wat bijgemaakt toen ik em al klaar had voor Yvon, ik zal het wel weer niet goed gelezen hebben

scrapalida schreef:oh leuk Els is ook al klaar, ik heb em gisteren gemaakt, vond em wel wat kaal, ik heb er dus later nog maar wat bijgemaakt toen ik em al klaar had voor Yvon, ik zal het wel weer niet goed gelezen hebben
![]()
van de 3 die er binnen zijn lijkt er 1 best eel erop
Spannend en leuk Alida dat jij hem ook al klaar hebt.
Doen nog meer mensen mee?
Doen nog meer mensen mee?
ScrapPlezier schreef:oh deze had ik niet gezien![]()
Mss lukt mij nog deze te maken. ga uitprinten.
anders wachten we nog even, heb je wat meer tijd

» Blinde scrapkaart JULI uitwerking
» Willen jullie weer een blinde scrapkaart of blinde LO?
» 14-16 uur Rosalien Blinde scrapkaart
» Wanneer willen jullie een blinde scrapkaart en of Lay out?
» Blinde scrapkaart Wiebine, tot 30 maart de tijd !!
» Willen jullie weer een blinde scrapkaart of blinde LO?
» 14-16 uur Rosalien Blinde scrapkaart
» Wanneer willen jullie een blinde scrapkaart en of Lay out?
» Blinde scrapkaart Wiebine, tot 30 maart de tijd !!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: