Product van week 4
+2
scrapalida
Yvon
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Product van week 4
Vindt deze stansen super mooi vor bv mannen kaarten maar ook voor verhuiskaarten
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Re: Product van week 4
stampidoe schreef:nee maar wil ze welscrapalida schreef:dat zijn ze, erg grappig, heb jij ze?
dus ze staan op je lijstje

ja wil nig veel meer, maar ja ik moet keuzes maken, voor mijn verjaardag ga ik met een vriendin dan 25 februari naar de veluwe, moeten nig boeken, maar zie veel korting dus wacht tot de eerste week van februari. Maar denk toch dat ik binnenkort een bestelling plaats ben nl. 2 setjes tekststempels van kaisercraft kwijt, snap niet hie t kan, moet nog 1 hoek uit spitten anders nieuwe bestellenscrapalida schreef:stampidoe schreef:nee maar wil ze welscrapalida schreef:dat zijn ze, erg grappig, heb jij ze?
dus ze staan op je lijstje![]()
Oh Yvon dat is balen als je stempels kwijt bent, tja dan moet je toch echt wel nieuwe he
, leuk de Veluwe, weet je al waar jullie naar toe gaan? Of hangt dat af van de aanbiedingen?

ik wacht tot begin februari, wie weet komt er nig een leuke aanbieding, hoe goedkoper het huisje, hoe meer we kunnen verbrassen o.a aan uit etenscrapalida schreef:Oh Yvon dat is balen als je stempels kwijt bent, tja dan moet je toch echt wel nieuwe he, leuk de Veluwe, weet je al waar jullie naar toe gaan? Of hangt dat af van de aanbiedingen?

stampidoe schreef:ik wacht tot begin februari, wie weet komt er nig een leuke aanbieding, hoe goedkoper het huisje, hoe meer we kunnen verbrassen o.a aan uit etenscrapalida schreef:Oh Yvon dat is balen als je stempels kwijt bent, tja dan moet je toch echt wel nieuwe he, leuk de Veluwe, weet je al waar jullie naar toe gaan? Of hangt dat af van de aanbiedingen?
![]()
goed bedacht

Ook heel goed te verantwoorden voor jezelf als je nog klus/verhuisfoto's wil scrappen
Hélène- Registration date : 30-03-09
Het scheel Johan is een klusser, laatts heeft hij 3 rekjes voor mijn inktdozen gemaaktHélène schreef:Ook heel goed te verantwoorden voor jezelf als je nog klus/verhuisfoto's wil scrappen

tuurlijk kijk maar eens in het goedemorgen topic van vandaag wat hij weer heeft gemaakt zodat ik mijn scrapel`s mooi kan fotograferenscrapalida schreef:Ja wrijf het er maar weer in Yvon

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: