Mijn december Daily update t/m dag 11
+5
astridzwaan
Linn
ScrapPlezier
scrapalida
Yvon
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn december Daily update t/m dag 11
Hier plaats ik foto`s van mijn DD
het album en de eerste pagina. Heb bewust voor een kant en klaar album gekozen met pagina`s van 15x15 die had ik nog liggen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
het album en de eerste pagina. Heb bewust voor een kant en klaar album gekozen met pagina`s van 15x15 die had ik nog liggen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Laatst aangepast door stampidoe op vr 18 jan - 4:28; in totaal 3 keer bewerkt
Re: Mijn december Daily update t/m dag 11
wat een heerlijke start met een lekker ontbijtje, prachtige bos bloemen zeg, mooi album en mooie LO.
Dag 2 is bijna klaar komt morgen op de foto ga zo naar bed nog even in mijn boek van de hell angels lezen
ik hou van waargebeurde verhalen wat maakt niet zoveel uit als ze maar fijn weglezen ben gisterenavond begonnen in bed en heb het bijna half uit

wat leuk met die vlaggetjes en mooi dat je basis steeds gelijk is, geeft een mooie eenheid.
Dat doe ik zowiezo, maak dit albumpie ook vrij clean door het witte papier en de paperpad had ik laatst op het scrapweekeind gekocht eigenlijk voor kerstkaarten te maken (ik zeg altijd kerstpapier kan je nooit genoeg hebben een pizzadoos vol)scrapalida schreef:wat leuk met die vlaggetjes en mooi dat je basis steeds gelijk is, geeft een mooie eenheid.

t wordt echt een mooie strakke DD ik hou er wel van, mooi ook de vlaggen en die van 1 december vind ik ook erg leuk geworden zeg
xox
linn
xox
linn
Ik hou ook van strakLinn schreef:t wordt echt een mooie strakke DD ik hou er wel van, mooi ook de vlaggen en die van 1 december vind ik ook erg leuk geworden zeg
xox
linn

ik hou van strak en soms ook weer he-le-maal niet maar het is mooi als je alles zo met hetzelfde idee maakt, dan krijg je echt harmonie in je DD!
superrrrr
xox
linn
superrrrr
xox
linn
dat was wel de bedoeling om het een geheel te laten wordenLinn schreef:ik hou van strak en soms ook weer he-le-maal niet maar het is mooi als je alles zo met hetzelfde idee maakt, dan krijg je echt harmonie in je DD!
superrrrr
xox
linn
ik ben benieuwd naar de rest meid ..beloofd al veel goeds nu 
xox
linn

xox
linn
Ziet er goed uit Yvon! Ben benieuwd naar de volgende bladzijdes.
dat zal wel morgen of overmorgen wordenBrigje schreef:Ziet er goed uit Yvon! Ben benieuwd naar de volgende bladzijdes.
Wat een mooie DD al en wat goed dat je hem nog maakt.
Leuke details ook.
Leuke details ook.
Yvon...je DD wordt mooi joh....lekker strak, mooie kleuren....
Bedankt vindt hem zelf ook wen leuk hoor en zeker deze combinatie van dit papier met dat witte cardstock

» December Daily
» designerswerk Yvon update 21-9 met 2 kaarten
» Mijn oma
» Mijn DD is klaar! Zie blz 2.
» mijn oma deel 2
» designerswerk Yvon update 21-9 met 2 kaarten
» Mijn oma
» Mijn DD is klaar! Zie blz 2.
» mijn oma deel 2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: