3 ingebonden boekjes
+5
Yvon
kraaltje
ScrapPlezier
Wiebine
scrapalida
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
3 ingebonden boekjes
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Vorige week heb ik een workshop gevolgd met boekbind technieken en daar heb ik deze boekjes gemaakt. Op mijn blog staan ze ook nog afzonderlijk op de foto met wat kleine uitleg. Het was erg leuk om te doen, ik heb veel geleerd.
Vorige week heb ik een workshop gevolgd met boekbind technieken en daar heb ik deze boekjes gemaakt. Op mijn blog staan ze ook nog afzonderlijk op de foto met wat kleine uitleg. Het was erg leuk om te doen, ik heb veel geleerd.
Re: 3 ingebonden boekjes
Mooi zeg, je hebt een bb-tje, 'k ben trouwens heel benieuwd hoe je het boekje hebt gemaakt dat dicht gemaakt is zonder lijm of draad,
echt gaaf deze boekjes, ik ben op visite op je blog geweest en liet daar een berichtje voor je achter!
xox
linn
xox
linn
ik had ze al mogen bewonderen op je blog, erg mooi hoor! ik moet je nog een bbtje sturen:oops:
Wiebine schreef:Mooi zeg, je hebt een bb-tje, 'k ben trouwens heel benieuwd hoe je het boekje hebt gemaakt dat dicht gemaakt is zonder lijm of draad,
dank jullie wel ook voor de leuke bb tjes, altijd gezellig om te lezen.
Dit boekje is in elkaar geschoven als een soort envelopje en op die manier hoef je niets te lijmen/naaien.
Ik hoop dat de voorbeelden in de winkel staan ga ik ze morgen eens bekijkenscrapalida schreef:Wiebine schreef:Mooi zeg, je hebt een bb-tje, 'k ben trouwens heel benieuwd hoe je het boekje hebt gemaakt dat dicht gemaakt is zonder lijm of draad,
dank jullie wel ook voor de leuke bb tjes, altijd gezellig om te lezen.
Dit boekje is in elkaar geschoven als een soort envelopje en op die manier hoef je niets te lijmen/naaien.

heb er 2 gezien in het echie maar wat een werk zegscrapalida schreef:volgens mij staan ze in de winkel, kun je even de kunst afkijken.

stampidoe schreef:heb er 2 gezien in het echie maar wat een werk zegscrapalida schreef:volgens mij staan ze in de winkel, kun je even de kunst afkijken.![]()
valt op zich wel mee hoor (achteraf dan

scrapalida schreef:stampidoe schreef:heb er 2 gezien in het echie maar wat een werk zegscrapalida schreef:volgens mij staan ze in de winkel, kun je even de kunst afkijken.![]()
valt op zich wel mee hoor (achteraf dan), je moet er even handigheid in krijgen.
moet je inderdaad neit doen als je er al een lange dag op hebt zitten.

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: