Bedankt!!!!
+7
scrapalida
ScrapPlezier
Cissy
qwenda
Els
Brigje
astridzwaan
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bedankt!!!!
De online crop zit er jammer genoeg alweer op, veel projekten, technieken en leermomenten zijn voorbij gekomen.
Het was een intensieve dag maar wij hebben met heel veel plezier gedaan.....en is zeker voor herhaling vatbaar.
Namens het gehele designteam wil ik jullie onwijs bedanken voor jullie deelname, zonder jullie was dit geen succes geworden.
Wat betreft de uitwerkingen die nog niet klaar zijn kunnen jullie tot vrijdag 24 mei inzenden, wij zijn reuze nieuwsgierig, zondag 26 mei zullen wij
van elk projekt een winnaar bekendmaken, deze winnaar zal van desbetreffende designer een prijs toegestuurd krijgen.
Het kletsdraadje blijft de hele avond nog open dus als er nog vragen zijn kun je die nog gewoon stellen....
Nogmaals bedankt en een hele fijne avond!!!
Astrid.
Het was een intensieve dag maar wij hebben met heel veel plezier gedaan.....en is zeker voor herhaling vatbaar.
Namens het gehele designteam wil ik jullie onwijs bedanken voor jullie deelname, zonder jullie was dit geen succes geworden.
Wat betreft de uitwerkingen die nog niet klaar zijn kunnen jullie tot vrijdag 24 mei inzenden, wij zijn reuze nieuwsgierig, zondag 26 mei zullen wij
van elk projekt een winnaar bekendmaken, deze winnaar zal van desbetreffende designer een prijs toegestuurd krijgen.
Het kletsdraadje blijft de hele avond nog open dus als er nog vragen zijn kun je die nog gewoon stellen....
Nogmaals bedankt en een hele fijne avond!!!
Astrid.
Re: Bedankt!!!!
Ik heb genoten al liep ik soms een beetje wat over maar ik heb toch 3 projectjes helemaal klaar gekregen en een halve layout ligt nog te wachten.
De kaart van Yvon en de blinde layout nog maken.
Heb er met veel plezier aan mee gedaan al was ik niet veel aan de klets.
Julie bedankt voor al die leuke projectjes.
De kaart van Yvon en de blinde layout nog maken.
Heb er met veel plezier aan mee gedaan al was ik niet veel aan de klets.
Julie bedankt voor al die leuke projectjes.
IK wil jullie ook heel erg bedanken het was SUPER al de opdrachten heb er 5 kunnen maken, nu lekker naar beneden.
Ik wens iedereen nog een fijne avond.........liefs en nogmaals bedankt voor alles.....................
Ik wens iedereen nog een fijne avond.........liefs en nogmaals bedankt voor alles.....................
qwenda- Registration date : 10-09-12
bedankt!! ik vond het een super leuke dag
Cissy- Leeftijd : 54
Registration date : 16-02-13
allemaal bedankt voor het meedoen, ik heb 2 projectjes af kunnen maken en de mijne had ik natuurlijk al af, heb nu ook zitbillen zoals zoveel van jullie, maar het was het wel waard
WAUW!! ondanks dat ik niet zoveel energie had heb ik ontzettend genoten en kijk weer uit naar een volgende keer en dan zou ik graag er ook 1 willen neerzetten als dat mag..
Dank jullie wel, liefs Henriette
Dank jullie wel, liefs Henriette
Super dat jullie zo genoten hebben, ik bala nog steeds dat ik er niet bij kon zijn, maar wil evengoed iedereen bedanken voor het meedoen en natuurlijk Astrid, Alida, Brigitta, Rosalien en Helena voor alles zo strak te laten verlopen. BEDANKT
Yvon, achter de schermen heb je veel gedaan, pas maar goed op je zelf. Ik snap dat je baalt maar het was even niet anders....Heel veel sterkte en liefs JOukje
qwenda- Registration date : 10-09-12
Heel erg bedankt allemaal.
Het was een heerlijke creatieve dag waar ik weer veel heb kunnen maken.
Genieten!
En Yvon, doe het rustig aan. Net als joukje zegt. Je hebt zoveel gedaan voor hier, denk nu maar even aan jezelf!
Het was een heerlijke creatieve dag waar ik weer veel heb kunnen maken.
Genieten!
En Yvon, doe het rustig aan. Net als joukje zegt. Je hebt zoveel gedaan voor hier, denk nu maar even aan jezelf!
Yvon ik sluit me ook aan bij Joukje en Esther, het voorbereidende werk heb jij verricht voor ons.....
Mijn dank is groot!!!!
Rustig aan, ik mis je wel onwijs!!!!
Mijn dank is groot!!!!
astridzwaan schreef:Yvon ik sluit me ook aan bij Joukje en Esther, het voorbereidende werk heb jij verricht voor ons.....
Mijn dank is groot!!!!
mijn woorden.
Meiden bedankt voor de leuke zondag.
Het waren leuke opdrachten.
Bij de volgende ben ik er weer zeker bij.
Yvon, ik sluit aan wat de voorgangers gezegd hebben.
Het waren leuke opdrachten.
Bij de volgende ben ik er weer zeker bij.
Yvon, ik sluit aan wat de voorgangers gezegd hebben.
Soortgelijke onderwerpen
» bedankt
» Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...
» heel erg bedankt!
» Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...
» heel erg bedankt!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: