12-14 uur Alida iets met stempelen
+12
Qubia
Cissy
Brigje
Els
nit@
ScrapPlezier
astridzwaan
qwenda
Henriette
sylvana
scrapalida
Yvon
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: 12-14 uur Alida iets met stempelen
scrapalida schreef:ScrapPlezier schreef:scrapalida schreef:ik weet niet of ik dat kan, die zit in mijn sil bibliotheek en dat is niet een aparte svg, ik ga het even proberen:roll:ScrapPlezier schreef:Alida,
zal je willen de sil bestand naar mij versturen? Het gaat even sneller op deze manier...
Alvast bedankt!
ok . dank!helaas lukt niet (en ik ben ook niet technisch
), voor de mensen die wel een sil hebben het bestandje heet gift bag, sorry Helena wordt het toch handmatig snijden
ook goed!
Ik ga de ink kleuren even uitzoeken
Qubia- Registration date : 07-09-12
als iemand het sil bestandje wil hebben kan die me mailen via cissycjjansen@gmail.com ik zal dan het bestandje naar je toe sturen
Cissy- Leeftijd : 53
Registration date : 16-02-13
oh Cissy dank je wel, ik ben daar niet zo handig inCissy schreef:als iemand het sil bestandje wil hebben kan die me mailen via cissycjjansen@gmail.com ik zal dan het bestandje naar je toe sturen

Cissy, je hebt een mailtje.... scheelt zoveel meten...
Ziet er ontzettend gaaf uit Alida, en ik wil eigenlijk net als jou mijn inkten hiervoor gebruiken, ik vind hem prachtig !
Ziet er ontzettend gaaf uit Alida, en ik wil eigenlijk net als jou mijn inkten hiervoor gebruiken, ik vind hem prachtig !
heerlijk al die techneuten hierWiebine schreef:Cissy, je hebt een mailtje.... scheelt zoveel meten...

Ik ga hem in elkaar zetten en oooo wat is ie leuk!
helemaal zelf gesneden Sylvia?Qubia schreef:Ik ga hem in elkaar zetten en oooo wat is ie leuk!

En het is zo'n schatje, vond ik ook

Ja uitgetekend en geknipt helemaal zelfscrapalida schreef:helemaal zelf gesneden Sylvia?Qubia schreef:Ik ga hem in elkaar zetten en oooo wat is ie leuk!
En het is zo'n schatje, vond ik ook

ik heb hem helemaal zelf net gekocht in de onlinestore

Cissy- Leeftijd : 53
Registration date : 16-02-13
Wat een leuk doosje is het ook!
Ik ga er ook eens mee aan de slag. Heerlijke kleurtjes heb je ook gebruikt.
Ik ga er ook eens mee aan de slag. Heerlijke kleurtjes heb je ook gebruikt.
nog ff..pff....en hij wordt wel mooi echt een cadeautje, alleen er zit nu nog niets in...

heel slimCissy schreef:ik heb hem helemaal zelf net gekocht in de onlinestore![]()

dan krijg jij ook bonuspunten HenrietteHenriette schreef:ik heb zelf getekend en ik ga nu hem stempelen...

Ikh heb hem niet bestempeld maar weer dat mooie papier van Kaisercraaft gebruikt. 

Groetjes Rosalien

Groetjes Rosalien
en ik heb helemaal eigenhandig een mailtje naar Cissy gestuurd, voor het sil bestand, nu kijken of ik hem uitgesneden krijg (zo'n techneut ben ik nog niet met de sil hoor
)

Hihi Henriëtte ook bij zit er niks in het doosje hoor. Ik heb bewust niks gehaald want wij moeten stoppen met snoepen...lol...
Groetjes Rosalien
Groetjes Rosalien
oh weer met dat mooie papier Rosalien, ook zelf gesneden zie ik, wil je de foto in het topic met uitwerkingen stempelproject plaatsen? 

ook heel knap, halve bonuspunten danWiebine schreef:en ik heb helemaal eigenhandig een mailtje naar Cissy gestuurd, voor het sil bestand, nu kijken of ik hem uitgesneden krijg (zo'n techneut ben ik nog niet met de sil hoor)

Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3

» Stempelen
» iets anders dan een kaart 26 juni 2013!
» Boodschappenlijstje stempelprojectje Alida!
» layout november Alida
» Hier plaats je de uitwerking van Alida`s stempelproject
» iets anders dan een kaart 26 juni 2013!
» Boodschappenlijstje stempelprojectje Alida!
» layout november Alida
» Hier plaats je de uitwerking van Alida`s stempelproject
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: