Gevulde eieren/eiersalade
+2
scrapalida
sylvana
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gevulde eieren/eiersalade
Zoals gevraagd plaats ik de recept voor de gevulde eieren. (is ook dezelfde recept voor de eiersalade).
Kook de eieren hard, pel ze als ze nog warm zijn, (dan heb je tenminste mooie eieren voor de gevulde eieren, maar voor de eiersalade maakt het niet zoveel uit).
Laat ze dan afkoelen in de koelkast of op een koele plek. (wel afgedekt).
De eieren door de helft doen, dan de eigeel in een kom doen.
Dit ga je fijn maken.
Dan doe je naar verhouding mayonaise, ketchup, mosterd en tuinkruidenbouillon zakje erin (is van Knorr)
Bij 20 eieren doe ik er 2 zakjes in. Als het er meer worden dan gaat er ook meer zakjes in.
Dit ga je lekker door me kaar heen husselen.
Dan kan je met een spuitzak of dmv 2 kleine lepeltjes in de eieren doen,dan weer koud wegzetten.
Bij eiersalalde ga je de eieren eerst lekker fijn maken, dan doe je mayonaise, ketchup, mosterd en de tuinkruidenbouillon zakjes erin.
lekker doorhusselen, koud wegzetten.
Eet smakelijk
Kook de eieren hard, pel ze als ze nog warm zijn, (dan heb je tenminste mooie eieren voor de gevulde eieren, maar voor de eiersalade maakt het niet zoveel uit).
Laat ze dan afkoelen in de koelkast of op een koele plek. (wel afgedekt).
De eieren door de helft doen, dan de eigeel in een kom doen.
Dit ga je fijn maken.
Dan doe je naar verhouding mayonaise, ketchup, mosterd en tuinkruidenbouillon zakje erin (is van Knorr)
Bij 20 eieren doe ik er 2 zakjes in. Als het er meer worden dan gaat er ook meer zakjes in.
Dit ga je lekker door me kaar heen husselen.
Dan kan je met een spuitzak of dmv 2 kleine lepeltjes in de eieren doen,dan weer koud wegzetten.
Bij eiersalalde ga je de eieren eerst lekker fijn maken, dan doe je mayonaise, ketchup, mosterd en de tuinkruidenbouillon zakjes erin.
lekker doorhusselen, koud wegzetten.
Eet smakelijk
Re: Gevulde eieren/eiersalade
klinkt erg lekker, die ga ik opslaan en onthouden, dank je wel voor het delen Sylvana 

Graag gedaan,
Wordt hier standaard gebruikt voor de verjaardagen, of voor de voetbal.
En dat is vaak als 1ste op.
dat kan ik me goed voorstellensylvana schreef:Graag gedaan,

Dan kook ik de eieren in een grote pan, en als het water kookt, dan zijn de eieren klaar.
o, dit klinkt super denk dat ik ze hier maandag tijdens de brunch eens mee ga verassen
Oh lekker zeg. Ik maak ze ongeveer ook zo maar dan zonder de tuinkruidenbouillon. Soms doe ik er nog heel fijn gesneden augurkjes door.
Dat ga ik mss wel voor de 2e paasdag proberen.
Bedankt voor het delen.
Dat ga ik mss wel voor de 2e paasdag proberen.
Bedankt voor het delen.
klinkt erg lekker, vast iets om met de kinderen te maken!
Hélène- Registration date : 30-03-09
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: