Nog een product voor week 12
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog een product voor week 12
Ik weet niet of het toegestaan is, om nog een product in de spotlight te zetten deze week,
Maar ik heb laatst de oriental texture stamp bij Helena gekocht (van Kaisercraft) en die is zo gaaf! Tot nu toe heb ik hem alleen gebruikt op mijn atc kaartje van februari, maar jullie zullen hem op nog veel andere projecten van mij zien terugkomen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zo vondt ik ook de miss match clearstempel mini bingocard erg leuk, maar helaas was die niet bestellen. Komt deze ooit nog wel Helena?
Maar ik heb laatst de oriental texture stamp bij Helena gekocht (van Kaisercraft) en die is zo gaaf! Tot nu toe heb ik hem alleen gebruikt op mijn atc kaartje van februari, maar jullie zullen hem op nog veel andere projecten van mij zien terugkomen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Zo vondt ik ook de miss match clearstempel mini bingocard erg leuk, maar helaas was die niet bestellen. Komt deze ooit nog wel Helena?
Re: Nog een product voor week 12
ja, sowieso zijn de stempels van Kaisercraft erg leuk en niet duur en van goede kwaliteit.
Re: Nog een product voor week 12
Eigenlijk is nu het maar 1x per week, maar geeft nuet hoor, deze heb ik nuet maar wel andere van kc en zoals alida al aangeeft ze stempelen fijn en niet duur

» product van week 6
» product van week 49
» Product week 12
» Product van de week 46
» product van week 3
» product van week 49
» Product week 12
» Product van de week 46
» product van week 3
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: