Produkt van week 10......
+3
marika
Els
astridzwaan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Produkt van week 10......
De Martha Stewart Circle border punch set, ideaal voor mensen die geen snijmachine hebben maar toch van die geweldige mooie bewerkte cirkels op
hun layout willen hebben.....
Ik hoop dat jullie de afbeelding goed kunnen zien, ik kreeg hem niet groter aangereikt. anders even google op youtube staat er ook een filmpje van
Het nadelige vind ik de prijs!!!
Het beginset incl. 1 losse pons is vrij duur ....rond de 36 euro, de pons los die je er in klinkt komen op 19,80
daarnaast is hebt begint set niet los verkrijgbaar (alleen verkrijgbaar meet een standaard pons of je die nu mooi vindt of niet)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
hun layout willen hebben.....
Ik hoop dat jullie de afbeelding goed kunnen zien, ik kreeg hem niet groter aangereikt. anders even google op youtube staat er ook een filmpje van
Het nadelige vind ik de prijs!!!
Het beginset incl. 1 losse pons is vrij duur ....rond de 36 euro, de pons los die je er in klinkt komen op 19,80
daarnaast is hebt begint set niet los verkrijgbaar (alleen verkrijgbaar meet een standaard pons of je die nu mooi vindt of niet)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Laatst aangepast door astridzwaan op zo 3 maa - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Produkt van week 10......
mijn vriendin is van plan er een paar te kopen en dan kan ik ze ook gaan uitproberen.
Dus zodra dat gebeurt is laat ik het hier even weten
Dus zodra dat gebeurt is laat ik het hier even weten
* Els het kan kloppen dat jij deze niet kent, is nog maar net in
de winkels verkrijgbaar
de winkels verkrijgbaar
wel handig, maar ik heb zelf de cameo hiervoor, gebruik ik trouwens veel te weinig.
Ken hem dus ook niet denk ook niet dat ik deze gezien de prijs aan zou schaffen al hoe dol ik ben op ponsen (maar met ponsen heb ik een grens tot ene bepaalde prijs en niet hoger)
ja ik vindt ze ook altijd duur en ik heb een cuttlebug! Ik zou wel graag nog wat punch around the pages hebben, maar ja.... ook die zijn prijzig!
Soortgelijke onderwerpen
» Produkt van week 30 & 31
» Produkt van week 36
» Produkt van week 11
» Produkt van week 23
» Produkt van week 34
» Produkt van week 36
» Produkt van week 11
» Produkt van week 23
» Produkt van week 34
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: