ScrapPlezier Club
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

+6
Deeske
Henriette
Aly Biesot
Femmina
Jolanda
ScrapPlezier
10 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van ScrapPlezier vr 27 feb - 11:23

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo
ja, laat dit ook andere mensen weten via een commentaar hieronder. Zo
nee, laat het ons aub snel weten (info@scrapplezier.nl), zodat wij het
volgende keer nog beter voor je kunnen verzorgen.Suggesties zijn altijd
welkom! Alvast Bedankt!!!
ScrapPlezier
ScrapPlezier
Admin

Leeftijd : 23
Registration date : 11-02-09

http://www.scrapplezier.nl/webshop

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Bedankt

Bericht van Rianne vr 15 mei - 19:44

Heel erg bedankt voor alle mooie spulletjes!!! SUPER!!!

liefs rianne

Rianne
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty bestelling

Bericht van netty196 za 16 mei - 8:39

Dank je wel was weer keurig verzorgd

Groetjes Netty

netty196
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Bestelling binnen!

Bericht van Christel vr 22 mei - 4:26

M'n pakketje vandaag keurig binnen gekregen! Bedankt voor het extraatje en het Kaiser Craft boekje! Heb ik weer mooie nieuwe blaadjes in gezien! Waarschijnlijk tot gauw! Smile

Groetjes Christel

Christel
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty zeer tevreden

Bericht van Diana za 23 mei - 2:15

Very Happy Was voor het eerst dat ik iets bij jullie bestelde; alles is naar wens verlopen hoor! Heel netjes dat jullie even laten weten dat de betaling verwerkt is, en al bij al had ik de spulletjes sneller in huis dan gehoopt. Dankjewel!

Groetjes, Diana

Diana
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty tevreden

Bericht van puts104 di 2 jun - 7:51

Hey Helena,
Ben echt ontzettend tevreden met de service en snelheid waarmee jullie alles afhandelen.
Ook het assortiment is bij jullie vrij uitgebreid, en overzichtelijk. Dat verdient een flower .
groetjes van monique

puts104
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Gast zo 28 jun - 1:00

helemaal toppie gegaan je mag blijven hihih

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Bedankt

Bericht van Moniek vr 3 jul - 23:07

Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen! Super! Snel geleverd en keurig verpakt!!

En bedankt voor het gelukspoppetje en de bloemetjes!! Nou maar hopen dat ik een beetje meer geluk krijg Very Happy

Ik kom zeker nog eens terug!

Groetjes Moniek

Moniek
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Jolanda vr 3 jul - 23:26

ik dacht dat ik mijn bericht ook hier had geplaats maar blijbaar niet

nog bedankt helena en netjes verpakt,je mag inderdaad blijven zoals joke zegt hihi je moet blijven ;-)
Jolanda
Jolanda

Leeftijd : 53
Registration date : 13-03-09

http://lischasscrapparadise.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Femmina vr 17 jul - 2:47

Hallo Helena,
Ik wilde je even laten weten dat ik het pakje vandaag heb ontvangen.
Ik ben heel erg tevreden was heel netjes verpakt( had je plakband over? Wink ) en heel erg bedankt voor de moooie bloempjes, het magazine, en het lieve gelukspoppetje. Ik ga zeker nog eens wat bij bestellen.
Hartelijk bedankt.
Groetjes
Femmina
Femmina
Femmina

Leeftijd : 57
Woonplaats : Enschede
Registration date : 28-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Jolanda vr 17 jul - 3:55

altijd een verassing he .leuk hoor
Jolanda
Jolanda

Leeftijd : 53
Registration date : 13-03-09

http://lischasscrapparadise.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Femmina vr 17 jul - 3:55

Ja echt wel!!!!
Femmina
Femmina

Leeftijd : 57
Woonplaats : Enschede
Registration date : 28-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Aly Biesot wo 22 jul - 6:14

hallo helena
had mijn pakje gister maar problemen met internet du kon niet reageren vandaar mijn late reactie
inderdaad heb je plakband te veel hahaha
was weer prachtig en bedankt voor de extra's
weer lekker lezen in het blad en genieten van de spullen
dank dank en tot volgende keer
als de nieuwe spullen zo mooi zijn als je enthousiast bent kun je bestelling tegemoet zien
kan me dan moeilijk beheersen
en hahahahaha vind het steeds weer jammer om te gebruiken hahaha
dag dag
Aly Biesot
Aly Biesot

Registration date : 04-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Henriette di 4 aug - 4:52

wauw wat ben ik blij

zulk mooi papier en zo netjes allemaal

bedankt he! Very Happy xxx
Henriette
Henriette

Leeftijd : 68
Woonplaats : aan zee
Registration date : 19-05-09

http://henriettecreations.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Diane za 29 aug - 6:53

Bedankt voor de snelle levering en extra bloemetjes Smile

Diane
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Chris vr 27 nov - 4:45

Ik heb mijn pakje vandaag ontvangen.
Bedankt voor de snelle levering, de magazines en het extraatje.

Chris
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty levering bestelling

Bericht van wampie58 do 14 jan - 6:46

Ben heel blij met de vlotte aflevering van mijn bestelling bedankt en tot de volgende keer

wampie58
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Femmina vr 15 jan - 22:57

Hoi Helena,
Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen en ben weer heel tevreden. Netjes voor elkaar allemaal alles is aanwezig en heel erg bedankt voor de bloemetjes en de twee leuke magazines van Kaiser.
Hartelijk bedankt en tot een volgende keer.
Femmina
Femmina

Leeftijd : 57
Woonplaats : Enschede
Registration date : 28-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Sandra35 vr 29 jan - 2:48

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Snel geleverd en bovendien nog keurig verpakt ook! Ontzettend leuk dat er een persoonlijk bedankje bijzit met een heel leuk kleinigheidje! De spullen die ik ontvangen heb zijn trouwens in het echt nog veel leuker dan ik had verwacht! Deze eerste bestelling is me goed bevallen en ik ga zeker vaker een bestelling doen!

Hartelijk dank, Helena!

Groetjes,
Sandra

Sandra35
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Gast za 30 jan - 0:06

Prima hoor ga zo doooooor Very Happy Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty bestelling

Bericht van ScrapSan za 6 maa - 11:51

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en voor de tweede keer super tevreden! Lekker snel geleverd en keurig verpakt Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Icon_biggrin !

Ik blijf zeker terugkomen!

Groetjes,
Sandra

ScrapSan
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty bestelling binnen

Bericht van joes do 25 maa - 0:43

Dat was prima in orde, vriendelijke mails en snelle verzending, ik kom zeker eens terug!
Met vriendelijke groet,
José de Groot

joes
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Deeske do 25 maa - 8:49

door alle drukte (mijn nieuwe functie op het werk en ziekte in het gezin) ben ik nog vergeten te zeggen hoe blij ik was met de komst van mijn bestelling, alles ging prima en snel, ben helemaal tevreden en bedankt voor het extratje erg leuk.
Deeske
Deeske

Leeftijd : 43
Registration date : 20-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty snel en correct

Bericht van aniet za 29 mei - 2:17

Ik had een paar dagen geleden een setje sluitinkjes besteld en vandaag al binnen gekregen.
Helemaal zoals ik me had voor gesteld met een leuk aardigheidje kado!
Dank je wel voor de snelle en correcte!
Groetjes Anita

aniet
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Thank you

Bericht van Nadia ma 31 mei - 9:34

Everything just like i wanted. Great personal touch! Loved the donald duck stamps Smile!!! Thank you!

Nadia
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ... Empty Re: Ben je tevreden met je bestelling en hoe wij het hebben afgehandeld? Zo ja, ...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum