Produkt van week 9
+5
Yvon
Brigje
Wiebine
Els
Jane
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Produkt van week 9
Ik heb geen idee of ik hier een topic mag openen maar dan halen jullie hem maar weer weg
Ik zie heel vaak meeldraden te koop en vraag me af wat ik daar mee moet. Werken jullie hier wel mee en wat kan je er allemaal mee. Ik ben erg benieuwd.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik zie heel vaak meeldraden te koop en vraag me af wat ik daar mee moet. Werken jullie hier wel mee en wat kan je er allemaal mee. Ik ben erg benieuwd.
Re: Produkt van week 9
ik gebruik ze ook wel, om als hartje in een bloem te doen of inderdaad als voelsprieten voor een vlinder.
Knip je het draadje dan door of niet. Ze buigen nu niet zo fijn als ze aan elkaar zitten. Heeft iemand mss een foto als hartje van een bloem?
Ik doe hetzefde en ik knip ze door
En iedereen mag zich geroepen voelen om iets te open dit forum is er voor jullie, wat zouden we nl zijn zonder jullie
En iedereen mag zich geroepen voelen om iets te open dit forum is er voor jullie, wat zouden we nl zijn zonder jullie
Yvon schreef:Ik doe hetzefde en ik knip ze door
helemaal mee eens!
als voelsprieten voor de vlinders gebruikt (dubbelgevouwen)
nu nog even op zoek naar een bloemetje,....
als voelsprieten voor de vlinders gebruikt (dubbelgevouwen)
nu nog even op zoek naar een bloemetje,....
bloemetjes !!
Oh leuk. Ik had er van de week 1 door een papieren bloemetje heen gepropt maar was daar niet helemaal weg van. Misschien moet het even wennen. Met die vilten bloemetjes ziet het er mooi uit zeg.
En ik zie bij de vlinder de knik van het touwtje als staartje. grappig gezicht.
En ik zie bij de vlinder de knik van het touwtje als staartje. grappig gezicht.
als ik het bloemetje klaar heb, ga ik eerst even met de prikpen erdoor, dan haal ik het hartje door een dikke naald en steek hem door de bloem, 't is even prutsen.....
ik gebruik ze ook veel te weinig, maar als ik ze gebruik dan in een bloemetje met een prikpen en die vlinders dat is ook een mooie tip Wiebine, ga ik eens proberen.
ik heb ze wel,maar gebruik ze niet. Wist niet echt wat ik er mee aan moest vangen,tot nu dus
Soortgelijke onderwerpen
» Produkt van week 19........
» Produkt van week 30 & 31
» Produkt van week 10......
» Produkt van week 36
» Produkt van week 11
» Produkt van week 30 & 31
» Produkt van week 10......
» Produkt van week 36
» Produkt van week 11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: