Wie wil er een blinde kaart organiseren
5 plaatsers
ScrapPlezier Club :: Kaarten :: Kaarten
Pagina 1 van 1
Wie wil er een blinde kaart organiseren
Zo te zien slaat dit wel aan , maar zonder jullie gaat dit niet, dus wie wil er ook een keertje een blinde kaart one line zetten, het liefst op een vrijdag, aangezien op vrijdag de meeste weekeind krijgen dan kan er het weekeind aan gewerkt worden. Mocht je geen weekeind vrij zijn je hebt evengoed ene week de tijd om je inzending dan door te pb-en naar degene die het die maand organiseert. We gaan dit dus 1x per maand doen.
Als je zin hebt geef je dan hier op o het te organiseren dan voor het meedoen hoef je je niet op te geven
1. Wiebine
2 Henriette?
3 Alida
Als je zin hebt geef je dan hier op o het te organiseren dan voor het meedoen hoef je je niet op te geven

1. Wiebine
2 Henriette?
3 Alida
Laatst aangepast door Yvon op vr 22 feb - 6:09; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Wie wil er een blinde kaart organiseren
oke super ben jij de eerste zet je hierboven bijWiebine schreef:ik wil het best een keertje organiseren Yvon,
zal jullie erbij zettenscrapalida schreef:PS:
en ik wil ook wel een keer hoor
O nee ik ben helemaal niet goed in iets organiseren, dus sla mij maar over.
maar wel in het meedoen toch ElsEls schreef:O nee ik ben helemaal niet goed in iets organiseren, dus sla mij maar over.

Hoeft ook niet als je maar meedoetEls schreef:O nee ik ben helemaal niet goed in iets organiseren, dus sla mij maar over.

Ik doe ook gewoon leuk mee. Ik ben nog niet zo goed dat ik zoiets zelf kan bedenken en organiseren. Ik ben wel goed in namaken van andermans ideeën 

ScrapPlezier Club :: Kaarten :: Kaarten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: