product van week 6
+3
Wiebine
Els
Yvon
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
product van week 6
Weer een nieuw product van de week, deze keer heb ik gekozen voor het photdisplay (wat ik zelf laatts heb gemaakt), ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hier staat mijn uitwerking ervan voor degene die hem nog niet gezien hebben [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hier staat mijn uitwerking ervan voor degene die hem nog niet gezien hebben [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Re: product van week 6
Wat jij ervan gemaakt had vond ik wel leuk, maar ik zou het zelf voorlopig nog niet kopen omdat ik nog zoveel andere dingen wil maken.
ik zou het zelf ook niet zo snel kopen, ik ben niet zo van de spulletjes om neer te zetten, maar wat jij ermee gemaakt hebt, vond ik wel erg leuk !maar ik zou het dus zelf niet zo snel neerzetten.
bij mij ligt het eraan, ga wel plaats maken in mijn kast met glazen deurtjes zodat het minder onder gaat stoffenWiebine schreef:ik zou het zelf ook niet zo snel kopen, ik ben niet zo van de spulletjes om neer te zetten, maar wat jij ermee gemaakt hebt, vond ik wel erg leuk !maar ik zou het dus zelf niet zo snel neerzetten.

Foei heb je ook niet op het blog dan gekekenRosalien schreef:Oh die is wel heel erg leuk, deze had ik nog niet gezien.
Groetjes Rosalien
dan heb je wel wat gemist RosalienRosalien schreef:Oh die is wel heel erg leuk, deze had ik nog niet gezien.
Groetjes Rosalien

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: