Escher
+5
Els
scrapalida
Brigje
ScrapPlezier
Wiebine
9 plaatsers
ScrapPlezier Club :: Scrappen :: Layouts
Pagina 1 van 1
Escher
De foto is gemaakt in het Escher museum waar we in de herfstvakantie zijn geweest. De layout is gemaakt met het papier van Authentique. De bloemen zijn van Tim en Marianne design. De gele hartjes in de bloemen zijn een hoopje kraaltjes, de hartjes in de gele bloemen zijn met een perlenpen gemaakt. En ik heb een template met gesso gebruikt voor de achtergrond. Op mijn blog staat nog een detailfoto.

Re: Escher
nou, die gave punch around the page valt nog wel mee hoor Brigitta
als je goed ziet, kom ik niet iedere hoek goed uit. Het is te berekenen geloof ik, maar daar had ik nu niet zoveel zin in....

Makat niets uit het blijft een super mooie lo met mooie details en wat i s het toch ene leuk fotoWiebine schreef:nou, die gave punch around the page valt nog wel mee hoor Brigittaals je goed ziet, kom ik niet iedere hoek goed uit. Het is te berekenen geloof ik, maar daar had ik nu niet zoveel zin in....
is trouwens voor iedereen ene aanrader het escher musuem in den haag of je moet niet va kunst houden ben er zelf enkele jaren geleden met amy geweest en Amy is maar 1.53 en ik 1.63 en ineens was amy groter dan ik

Heel mooi,
Vind vooral de kleuren erg mooi bij elkaar.
Vind vooral de kleuren erg mooi bij elkaar.
carretje73- Registration date : 23-12-12
Prachtig Wiebine, wat een mooi geheel.
EN die pons is inderdaad erg leuk maar eigenlijk zijn alle details erg mooi.
Moest wel even goed kijken hoe het heete, ik dacht even het Esther museum
EN die pons is inderdaad erg leuk maar eigenlijk zijn alle details erg mooi.
Moest wel even goed kijken hoe het heete, ik dacht even het Esther museum

ScrapPlezier Club :: Scrappen :: Layouts
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: