de stanzen zijn binnen!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
de stanzen zijn binnen!
Geweldig lag er vandaag een envelop in de bus met 2 mooie nieuwe stanzen van cheery linn die ik in de voorverkoop had besteld en daarop geplakt 2 van die schattige memoryflesjes. Ook leuk voor in een zo'n letterbak trouwens
. Bedankt Helena voor dit leuke pakketje, ik kan aan de slag.

Re: de stanzen zijn binnen!
scrapalida schreef:Geweldig lag er vandaag een envelop in de bus met 2 mooie nieuwe stanzen van cheery linn die ik in de voorverkoop had besteld en daarop geplakt 2 van die schattige memoryflesjes. Ook leuk voor in een zo'n letterbak trouwens. Bedankt Helena voor dit leuke pakketje, ik kan aan de slag.

Alida fijn dat het goed aangekomen is.
Yvon,
Wat jammer!
ik dacht wel dat je vandaag je pakket zal ontvangen maar ja hoop ik dat het nog voor kerst bij jou komt!
Yvon,
Wat jammer!
ik dacht wel dat je vandaag je pakket zal ontvangen maar ja hoop ik dat het nog voor kerst bij jou komt!
stampidoe schreef:![]()
![]()
Mijn bestelling heeft vertraging die ligt nog op het sorteercentrum las ik net daarom zit ik even achter de pc omdat ik wilde checken of de postbezorger nog onderweg was, dus hoop wel dat het er morgen bijzit (niet dat ik al wat mag doen maar toch stansen en een nieuwe snijmat nog wat pearls erbij
en enkele stansen zijn een kerstcadeautje van een of andere hele lieve schat
![]()
![]()
He getsie Yvon, de post heeft het wel onwijs druk he nu? ik hoop dat je spullies er wel voor de kerst zijn? Maak je er wel een foto van ..ik ben wel nieuwschierig welke stansen je hebt aangeschaft

en een kerstkadootje heb jij wel dik verdiend he?
xox
linn
Ik ga een fotootje maken Linn en Yvon, ik hoop dat ze er vandaag voor je bijzitten.
Linn schreef:stampidoe schreef:![]()
![]()
Mijn bestelling heeft vertraging die ligt nog op het sorteercentrum las ik net daarom zit ik even achter de pc omdat ik wilde checken of de postbezorger nog onderweg was, dus hoop wel dat het er morgen bijzit (niet dat ik al wat mag doen maar toch stansen en een nieuwe snijmat nog wat pearls erbij
en enkele stansen zijn een kerstcadeautje van een of andere hele lieve schat
![]()
![]()
He getsie Yvon, de post heeft het wel onwijs druk he nu? ik hoop dat je spullies er wel voor de kerst zijn? Maak je er wel een foto van ..ik ben wel nieuwschierig welke stansen je hebt aangeschaft
en een kerstkadootje heb jij wel dik verdiend he?
xox
linn

ja ga ze morgen een keer stansen ben nieuwsgierig hoe ze zijnScrapPlezier schreef:gelukkig zijn ze binnen he!
Ik was al benieuwd waar die plaat voor was, maar die is ter bescherming van je andere platen. Heb ik hier ook wel nodig, gisteren ging Esther in al haar enthousiasme snijden op mijn onderplaat, en ze is niet eens blond 

oeps foutje, ja deze is dan wel 13.95 meen ik maar nieuwe platen iedere keer en zeker als je veel stanst zijn duurder in het gebruikscrapalida schreef:Ik was al benieuwd waar die plaat voor was, maar die is ter bescherming van je andere platen. Heb ik hier ook wel nodig, gisteren ging Esther in al haar enthousiasme snijden op mijn onderplaat, en ze is niet eens blond

scrapalida schreef:Ik was al benieuwd waar die plaat voor was, maar die is ter bescherming van je andere platen. Heb ik hier ook wel nodig, gisteren ging Esther in al haar enthousiasme snijden op mijn onderplaat, en ze is niet eens blond
Dat ga ik nog lang horen

Ik ben wel benieuwd hoe die plaat dan werkt.
Gebruik je die dan in plaats van de transparante bovenplaat?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: