layout november Alida
+2
scrapalida
astridzwaan
6 plaatsers
ScrapPlezier Club :: Scrappen :: Layouts
Pagina 1 van 1
layout november Alida
Dit is de uitwerking van Alida op de november sketch challenge, tevens te bewonderen op het blog.

Re: layout november Alida
helaas geen Kaiserkraft paier, maar ik vond dit papier er helemaal bij passen 

het mijne ook niet, kan me ook niet herinneren dat het erbij stond en er zijn mensen die geen kaisercarft hebbenscrapalida schreef:helaas geen Kaiserkraft paier, maar ik vond dit papier er helemaal bij passen
stampidoe schreef:het mijne ook niet, kan me ook niet herinneren dat het erbij stond en er zijn mensen die geen kaisercarft hebbenscrapalida schreef:helaas geen Kaiserkraft paier, maar ik vond dit papier er helemaal bij passen
klopt, maar als het kon dan natuurlijk liever wel denk ik

Maakt mij ook niet echt veel uit welk papier je gebruikt als jij maar lol hebt...op het blog heb ik papierkeuze en thema overgelaten aan de gene die mee wil doen....met aantekening dat ik het wel heel leuk zou vinden als je voor het merk kaisercraft kiest....
Daarbij kan ik mezelf voor de geest halen dat Helena dit wel graag wil, dat wij het merk sponseren op het blog en forum.....
Daarbij kan ik mezelf voor de geest halen dat Helena dit wel graag wil, dat wij het merk sponseren op het blog en forum.....
ik heb ook geen kaisercraft papier en heb al lopen snuffelen in de winkel, hmmm zitten wel mooie tussen
Coby schreef:ik heb ook geen kaisercraft papier en heb al lopen snuffelen in de winkel, hmmm zitten wel mooie tussen
ja, dat is dan wel weer waar Coby, ook wel lijnen geheel jouw smaak

ik heb al op je blog gezegd alida dat ik dit een prachtige uitwerking vind.
ik ben zelf ook weg van dit papier, komt vast door de lieve kleurtjes!
je hebt de foto`s heel mooi verwerkt
xox
linn
ik ben zelf ook weg van dit papier, komt vast door de lieve kleurtjes!
je hebt de foto`s heel mooi verwerkt
xox
linn
dank jullie wel voor de lieve berichtjes en de bb tjes, die vind ik ook altijd zo gezellig.

» Boodschappenlijstje stempelprojectje Alida!
» 12-14 uur Alida iets met stempelen
» Layout Januari challenge
» layout R & P
» Layout vn 2 mei "Sweet"
» 12-14 uur Alida iets met stempelen
» Layout Januari challenge
» layout R & P
» Layout vn 2 mei "Sweet"
ScrapPlezier Club :: Scrappen :: Layouts
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: