lo van 3 oktober
+2
Wiebine
Yvon
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
lo van 3 oktober
Nog ene leuke lo ja, weer met blokjes ben er dol op, vindt deze ook zo super, omdat onderaan die vlaggetjes nog hangen geweldig

Re: lo van 3 oktober
die is heel erg leuk Yvon, ik vind die vierkantjes ook zo leuk en handig voor je restjes papier.... misschien ga ik hem wel even liften.... op de één of andere manier vind ik de vlaggetjes onder wat minder, óf het komt door het andere papier.... maar, mooi gevonden deze layout.
Heb je ook een link ervan Yvon (vind ik altijd zo leuk, dan kan ik hem pinnen:lol: )
Heb je ook een link ervan Yvon (vind ik altijd zo leuk, dan kan ik hem pinnen:lol: )
hij is van two peasWiebine schreef:die is heel erg leuk Yvon, ik vind die vierkantjes ook zo leuk en handig voor je restjes papier.... misschien ga ik hem wel even liften.... op de één of andere manier vind ik de vlaggetjes onder wat minder, óf het komt door het andere papier.... maar, mooi gevonden deze layout.
http://www.twopeasinabucket.com/gallery/member/469686-diane-payne/1861387-four/
ik heb een beetje hetzelfde als Wiebine, ik vind het jammer dat de papieren van de blokjes en de vlaggetjes verschillend zijn, daardoor mis ik de eenheid.
Ik vind de indeling erg leuk maar zou er zelf ook voor kiezen om er hetzelfde papier voor te gebruiken, zowel onder als boven. En ik denk dat ik er een iets grotere foto voor zou hebben gebruikt...hij is wel ontzettend leuk om te liften!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: