6 augustus 2012 Real Life Story Cards
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
6 augustus 2012 Real Life Story Cards
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Deze story cards zijn ontworpen door Ali Edwards, en zijn 3"x 4" groot.
Deze story cards zijn speciaal ontworpen voor de Project Life zakken of bijvoorbeeld als pagina beschermers in ander projecten of mini albums.
Daarnaast kun je ze ook heel goed gebruiken voor het maken van kaarten of op een layout te verwerken.
De voorkant is bedrukt zie hierboven, de achterkant is leeg en dus goed te gebruiken om je verhaal te schrijven. Ze zijn verkrijgbaar in allerlei kleuren en met allerlei teksten....
Deze story cards zijn ontworpen door Ali Edwards, en zijn 3"x 4" groot.
Deze story cards zijn speciaal ontworpen voor de Project Life zakken of bijvoorbeeld als pagina beschermers in ander projecten of mini albums.
Daarnaast kun je ze ook heel goed gebruiken voor het maken van kaarten of op een layout te verwerken.
De voorkant is bedrukt zie hierboven, de achterkant is leeg en dus goed te gebruiken om je verhaal te schrijven. Ze zijn verkrijgbaar in allerlei kleuren en met allerlei teksten....
Re: 6 augustus 2012 Real Life Story Cards
Inderdaad net zoals helena zegt leuk, maar denk o niet dat ik ze zou gebruiken misschien 1 of 2
Re: 6 augustus 2012 Real Life Story Cards
Ik denk zelf ook niet dat ik dit zo snel zou gebruiken.....maar vondt ze wel uniek.......

» 15 juli 2012 Tell Your Story
» 6 augustus 2012 Sunshine
» 7 augustus 2012 Rub ons van Kaisercraft
» 11 augustus 2012 She is a Beauty
» 14 augustus 2012 Feest......
» 6 augustus 2012 Sunshine
» 7 augustus 2012 Rub ons van Kaisercraft
» 11 augustus 2012 She is a Beauty
» 14 augustus 2012 Feest......
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: